Növelje az értékesítést, javítsa a kommunikációt és egyszerűsítse az adminisztrációt a Qvamp segítségével.
Minden ügyfelünknek megvannak a maga okai. Nézzünk meg közülük hármat.
Mappák, megosztott meghajtók, e-mailek, dokumentumhalmok, papírjegyzetek és WhatsApp-üzenetek. Sok rendezvényhelyszín is küzd ezzel. Ha Ön is hasonló problémával küzd, akkor minden egyes rendezvényen több tíz-száz percet pazarol felesleges munkával.
Néha csak néhány e-mailt kapsz, de gyakrabban előfordul, hogy egy eseményen több tucatot kapsz. Akár egy, akár több címről érkeznek, az e-mailekben gyakran előfordulhatnak hibák. Igazán trükkös lehet eligazodni ezekben a közlésekben.
A mai ügyfelek gyors választ várnak el, és ha ez nem így van, az negatív hatással lehet az üzleti eredményeire. Sok rendezvényhelyszín havonta több tucatnyi megkeresést és árajánlatot dolgoz fel, de gyakran nincs kapacitásuk ennek a folyamatnak a hatékony kezelésére. Ez különösen igaz a rendezvények csúcsidőszakában, amikor sok pénzt veszítenek.
A Qvamp lehetővé teszi, hogy minden fontos információ és folyamat egy helyen legyen, leegyszerűsítve a szervezést és minimalizálva a hibakockázatot.
Az automatikus emlékeztetők és a kulcsfontosságú lépések, például a határidők megerősítése, a szerződések és a kifizetések ellenőrzése növeli a hatékonyságot, és mindent könnyen kezelhetővé tesz.
Emelje a csapattagok közötti és az ügyfelekkel folytatott kommunikációt a következő szintre integrált eszközökkel és ügyfélportállal, ahol minden szükséges információ kéznél van.
Próbálja ki a Qvampot 7 napig ingyenesen, vagy beszéljen szakértőnkkel. Fejlessze rendezvényüzletét még ma.
Időmegtakarítás és hatékonyságnövelés
További megerősített események
Bővítse értékesítési lehetőségeit